Monday, August 10, 2015

Aku,dia dan dia lagi...

Mph Cmart ni ada 3 orang staff yang amt berbeza dari segi bentuk fizikal,perangai dan perwatakkan kami...aku(yang palinh pendek & cute...huhuhuhu),maizan(tinggi sikit daripada aku & sweet tapi ganas...hihihihihi),and the last one is our Master of  Statistic...Aina(yang paling tinggi diantara yang pendek-pendek ni la kan & optimistic person...hehehehe).Walaupun MPH ni sendiri dah ada group,tapi kami dengan nekadnya menghasilkan the other one whatsap group(just 3 of us...)group untuk kami kutuk mengutuk,keji mengeji dan tak kurang puji memuji jugakkk...tak semua negatif okeyyyy....

Beza usia antara kami hanyalah 1tahun ja...dan aku di tengah antara "kakak dan adik"....bangga jap...hehehehe...anatar kami bertiga jugak,aku la yang paling slow.Tapi dorang okey kot kawan dengan aku yang terlalu beza dengan dorang dari segi akademik...memang tak boleh challenge la dorang ni...masing masing ada degree.Course yang awesome plak tu,walaupun masih muda belia remaja lagi...syok kawn dengan dorang,selalu ada pandangan ke.hadapan untuk future masing masing.Sampai aku pun belajar to plan better future for my life...banyak jugak kesedaran betapa pentingnya study bila berkawan dengan dorang ni...

Alhamdulillah sesangat...sebabnya,walau kat mana pun aku kerja...aku dapat kawan kawan yang give inspire to me...bantu aku lebih mengenali dunia luar selain dikelompok darah daging sendiri.Kawan kawn aku semua okey,cuma aku ja yang selalu sangat terlalu teruja dengam dorang semua.Sampai hampir setiap hari,masa aku dengan dorang.Hanya beberapa jam ja aku spent time dengan family ku sendiri.Aku cuba control la jugak bad attitude aku ni...try to spent more time with my lovely family...and to my family,thanks a lot sebab dah lama bersabar dengan perangai tak menentu aku ni.Love you all...Muahhhhh...(dont worry,bukan kat sini ja muahhh tu ekkk...reality pun dapat okehhhh...)...Peacessssss...

No comments:

Post a Comment