Wednesday, August 12, 2015

Kesayangan Kesayangan Hamba

Siapa agaknya kesayangan kesayangan aku ekkkkk...ada beberapa orang yang menjadi kesayangan dalam hidup aku.Pertama,of course la MAK aku...yang paling banyak peratus kesayangan aku kat MAK.Takmau ulas panjang panjang,nanti aku sedih.Kedua ialah adik adik aku...dorang walaupun budak budak lagi,tapi pandai memanjakan aku.Ada dorang jugak buat aku rasa seorang kakak,seorang adik dan juga seorang kawan seumur hidup.Ketiga buat masa sekarang adalah seseorang yang bernama Yuhana aka Kak Ayu aku....5tahun aku dengan dia aku rasa apa itu persahabatan,persaudaraan...dia menceriakan aku...mengubah sedikit sebanyak sifat dalam diri aku...mengajar aku hidup di luar dari kelompok keluarga.Dan dia juga orang luar pertama yang aku rapat...seorang kakak yang baik,yang ada bila aku susah@ senang...tak berkira dengan aku...menerima aku yang banyak kekurangan dan kelemahan niiii...dia juga orang yang boleh aku luahkan rasa sedih ataupun apa yang tak dapat aku luahkan pada mak aku...aku boleh luahkan pada dia.

Mungkin pada orang lain,mak lah tempat dorang meluahkan segala rasa yang terbuku...tapi pada aku,aku takkan share something yang tak happy kat mak aku...walaupun pada akhirnya naluri seorang mak tau jugak...sekurang kurang bukan dari mulut aku sendiri.

No comments:

Post a Comment