Monday, August 24, 2015

Mimpi semalam

Malam semalam aku mimpi F...dalam mimpi tu aku jumpa F kat kedai di kampung aku.Dia nampak segak sangat dengan pakaian uniform polis dia.Dia dengan sorang kawan polis dia....sapa???aku tak kenal.Dalam mimpi tu,dia bersiap untuk gerak ke mana aku tak pasti...lepas dia siap2 semua...dia datang kat aku.Aku sempat tanya dia apa dia buat kat kampung aku.Dia jawab,tapi aku tak jelas apa yang dia cakap.Lepas tu kami 2 diam.Lepas tu dia cakap yang dia dah kena gerak p.Dia pusing datang dekat dengan aku...dan hulurkan tangan untuk bersalam.Dan aku pun tak fikir apa dah...terus ja sambut salam dia.Dia senyum tapi tangan dia menarik lembut tangan aku...lepas tu dia naik moto dan p.Rasa kurang sikit rindu aku dekat dia bila dia muncul dalam mimpi aku...F,miss you....

No comments:

Post a Comment